Khamis, 8 Disember 2011

TAJUK.......? APE SAJELA XTAU NAK BUH APA

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM...


Huwarghhhhhh!!!!!! mata mengantuk lau de bantal kat sebelah ni gerenti aku terus lelap dan terus aku mimpi jadi jutawan...tak pon mimpi jadi dhia mcm citer "tentang dhia" tu.....ahahaha... sudahhhh berangan x sudah...!! :P


dari pagi sampai ke la ni...satu kerje pon xde aku buat...dok ngadap you tube...tapi time bos xde la..lau ade aku ngadap mampos aku kene sound..!!! huhu


jangan kata aku malas ye tapi mmg xde keje nak buat,, dalam minggu depan baru stat musim kebizian aku...wahhhh gitu mcm de musim2 lak ye nak buat kerje ni....kehkehkeh


rutin harian aku :


1. bukak facebook ~ layan sekejap dah malas nak layan lelama agak membosankan jugak kan???


2. baru buat kerja2 sikit ~ kuarkan pen segala bagai...konon buat kerja..


3. bukak belog ~ mmg x hapdett tapi jalan blog kengkawan :)


4. layan you tube ~ tgk la mana2 drama ke.la ni tgh layan tentang dhia....besh jugak citer dia erk...!!!!


hehehe..korang jangan tiru mcm aku eh..kang de kene sound terang2 ngan bos....


peace yaw...!!!!


eh makin glemer lak ayat si AC MIZAL ni...



sekian terima kasih sudi bc dan komen :)




Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...