Isnin, 21 Mei 2012

BERITA GEMBIRA BUAT SUAMI DAN ANAK.

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM


Salam 1 malaysia para bloger sekalian....


ada berita baik untuk dikongsikan.... :)


alhamdulillah rezeki untuk mendapatkan anak termakbul jua... alhamdulillah
 

semalam buat ujian pregnency test menunjukkan ada 2 line..sgt2 happy apatah lagi suami...  jadi nak kene
buat kad....


mudah2han  anak dalam kandungan ku sihat walafiat dan kuat...insyaallah


aminn




Jumaat, 18 Mei 2012

BILA NYAWA DI HUJUNG TANDUK

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM


 SALAM 1 MALAYSIA...


 Apa kabar para blogger sekalian? harap kalian semua berada dalam lindungan ALLAH SWT...


tajuk gempak bukan??sepanjang perjalanan dari rumah ke tempat kerja...mcm2 boleh terjadi sekiranye berlaku sedikit kesilapan alamatnyer mmg xcident...


sebab tu la sebelum memulakan perjalanan kene baca doa naik kenderaan supaya kite selamat pergi dan balik...insyaallah...tak kira dalam apa jua keadaan berhati2 itu perlu


berbalik pada tajuk tu kann...haha lau tak menyimpang dari tajuk sebenar..cettt!


pagi tadi aku nyaris2 nak langgar kete towing.towing tu baru je angkut kete lepas xcident...mmg aku xperasaan dah dekat baru perasaan depan aku ade kete..mana taknyer signal langsung xde...


masalahnyer tengah2 jalan pulak tu!! fuhhh...nasib baik aku sempat brake..dan nasib baik pulak belakang kete aku jauh * x bnyak kenderaan masa tu*..bayangkan lau jarak antara kete aku ngan kete belakang tu dekat..comfirm tak tau pe jadi pastu... :(


alhamdulillah la aku xde pape...lagipon kete x banyak...tapi sepanjang jalan aku rasa mcm ngeri je..rasa mcm xnak bawa kete lagi dah.... sebelum ni pon penah terjadi gak..aku xcident ngan moto..ikutkan bukan salah aku pon ...moto tu yg langgar aku..tapi undang2 kate kereta yang salah sebab menghalang lalu lintas...nak x nak terpaksa la aku kena saman tu belum lagi kene soal siasat ngan pak polisi kat balai...ermmm dugaan tu sumee kannn....


tapi tu la bile rasa nyawa tu di hujung tanduk...rasa ape yg dah berlaku tu mcm nak putar semula...
mustahil semua tu kan.... redha dan pasrah dengan takdir tuhan :)


peace... assalamualaikum


Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...