Khamis, 31 Mac 2011

MARI SAMA2 KITE TIUP LILIN

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM...

Keudara kite sekali lagi...



rentetan dari cerita ini ...dah lama kannn baru sekarang nak hapdet... hihi ari ni baru kesempatan nak hapdettt sume cite bulan 3 ni...sok dah bulan baru...


NO APRIL FOOL hokeyyyyyy x baikkkkkkkkkkkkk


layan gambar ni..




anak dan ayah tengah bersemangat nak tiup lilin....si ayah tetap control macho....si anak tetap nak jugak xnak ketinggalan...



si ayah dengan tersipu malu cepat2 potong kek dan si anak yang terkatup bibir kan main tuu terus fokus kat kek.....

potong kasi cepat....rasa x sabar nak makan ni...yummm yummm yummmm


soo..ni je la gambar yang ade....bile dah lapa soal nak mek pict mmg dah ke laut.....haha



sekian...terima kasih.


Rabu, 30 Mac 2011

DAPAT HANDBEG KALER PUTIH !!!!!

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM


Keudara kite sekali lagi..setelah sekian lama menyepi .. :)


en suami jalan depan.. aku jalan belakang.. sebabnyer aku dok sibuk nak cari handbeg bile belek punya belek cari punya cari rupenyer en suami dah jalan kedepan tanpa perasan yang aku dok kat kedai handbeg...motip??????



Baru2 ni aku dok merengek ngan en suami nak cari handbeg baru....handbeg yang sedia ada ni...dah terkopek2 kulit dia....kesian beg aku tuh...tuan dia xreti jaga tul!!!ishk3x.. tiap kali jalan soping komplek je mesti g kedai handbeg nak beli dan2 tu gak en suami kata.."xpe nanti kite cari yang lain" dan dan2 tu gak la aku pon kata "ok ngan nada kecewa x dapat"..alahaiiiiii kesian sekali lagi.... ("_)



Yang pasti..semalam aku dapat suprise dari en suami...dah xde nada kecewa dah terkejut hokeyyyyyyy terus terlompat2 bagai dapat jongkong emas palsu sebemban...miahahahah!!!!LOL







handbeg dari sembonia...cantik sangat en suami kuarkan duit SIL yang tolong pilih kann...thank tu u sayang.....i like u !!!!!!



nak dapatkan handbeg ni kesabaran itu perlu... :)



terima kasih..jupe lagi


Khamis, 17 Mac 2011

HARI HARI TERJAH BLOG MASAK :)

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM


Ke udara kite sekali lagi :)

attention!! attention!!!!

aku de hobi baru kali ni....haha seronok de hobi baru nih...


sejak kebelakangan ni kan.....rajin bebenor aku terjah blog masakan ni...pendek kata sedang mencari resepi,, salin resepi,, and try at home...!!!! fuhhh mana yang buat menjadi tu kannn alhamdulillah mmg seronok nikmat je makan xtoleh kiri kanan ~ walhal mmg tgh lapa~ * wink wink*


Hobi baru ni datangnyer dari member FB aku sendiri terpengaruh dengan hobi dia nak suke baked last2 aku sendiri terjebak..walllahhhh. time tu xcited giler nak buattttt...nak buat barang xde apatah lagi oven..tapi kutahan kan saja...huhuhu..


Dengan penuh kerajinan aku salin resepi..jenjalan kat blog masakan..aku salin lagi resepi ~ pe mcm xcited tak aku ~ hehehe......


Mak pinjam oven? dengan baik hatinyer mak aku kasi pinjam itu oven..dan dengan baik hatinyer kembar aku antakan....time kasih mak..time kasih cik lijah susahka kan ko dok anta oven..huhu...


hati berbunga2 semangat nak buat kek tu tetiba membara..haha jommmm bersiap sedia tuk aku mengempur dapur dengan dunia baked hingga la saat ini.....


pstttttt jangankan nak buat kek nak masak lauk pon aku siap salin resepi dia....



sekian..terima kasih.


Selasa, 15 Mac 2011

ENTRI KHAS BUAT SUAMI...

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM


Keudara sekali lagi...


hari ni hari jadi en somi yang ke 31.. muda lagi tau. :)

Allah selamatkan kamu..

Allah selamatkan kamu...

Allah selamatkan Mohd Razman Hafiz...

Allah selamat kan kamu.

SELAMAT HARI LAHIR SAYANG

ibu n rifqah sentiasa sayangkan ayah :)

sekian... terima kasih



Selasa, 8 Mac 2011

KAU BUAT HATIKU XKERUAN...

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIMM


Keudara kite sekali lagi..


ais koko banjir...

owhhh aku teringin nak makan nya lagi tapi bilerrrrrrr.............

sekian..terima kacehhhhhhh...

jupe next n3


KASIHAN TAPI .......

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM..

Keudara kite sekali lagi...

mcm tajuk kat atas tu kann....kadang2 kite kasihan tgk orang lebih2 lagi bile bawa budak kecik *lebih kurang umo 8 tahun gitu* jalan jauh lebih kurang 5km mcm tu la..

tiap2 pagi time aku nak g keje mesti aku nampak orang tu wif anak dia kadang 2 ke 3 orang anak dia...kesian betul aku tgk...bayangkan la berapa jauh dia berjalan..lau aku la mmg x larat...


banyak kali jugak la aku nampak orang ni jalan melengang kepenatan ada jugak perasaan nak tolong tu..tapi takut pulak dia ada niat xbaik ...ye la orang zaman sekarang ni kan..susah sikit nak percaya ngan orang yg x berapa kite kenal ni..kadang nmpk je baik sebaliknyer tuan bdn je la yng tau...


notakaki: x baik bersangka buruk


sekian..jupe next n3


Isnin, 7 Mac 2011

LUAHAN RASA HATIKU...

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM

Keudara kite sekali lagi...setelah lama menyepi


Diam tak diam dah hari yang ke 7 dah dalam bulan 3 ni kann...dan ni la n3 pertama aku dalam bulan 3 nih...


hilang segala modal aku nak berbicara bile datang mood kemalasan aku tu ...hadoiiii.
ni pon aku menaip mcm nak xnak je...motiffff???????


ok..takat ni je luahan hati aku....


sekian..jupe next n3

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...