Selasa, 8 Mac 2011

KASIHAN TAPI .......

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM..

Keudara kite sekali lagi...

mcm tajuk kat atas tu kann....kadang2 kite kasihan tgk orang lebih2 lagi bile bawa budak kecik *lebih kurang umo 8 tahun gitu* jalan jauh lebih kurang 5km mcm tu la..

tiap2 pagi time aku nak g keje mesti aku nampak orang tu wif anak dia kadang 2 ke 3 orang anak dia...kesian betul aku tgk...bayangkan la berapa jauh dia berjalan..lau aku la mmg x larat...


banyak kali jugak la aku nampak orang ni jalan melengang kepenatan ada jugak perasaan nak tolong tu..tapi takut pulak dia ada niat xbaik ...ye la orang zaman sekarang ni kan..susah sikit nak percaya ngan orang yg x berapa kite kenal ni..kadang nmpk je baik sebaliknyer tuan bdn je la yng tau...


notakaki: x baik bersangka buruk


sekian..jupe next n3


Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...