Isnin, 7 Mac 2011

LUAHAN RASA HATIKU...

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM

Keudara kite sekali lagi...setelah lama menyepi


Diam tak diam dah hari yang ke 7 dah dalam bulan 3 ni kann...dan ni la n3 pertama aku dalam bulan 3 nih...


hilang segala modal aku nak berbicara bile datang mood kemalasan aku tu ...hadoiiii.
ni pon aku menaip mcm nak xnak je...motiffff???????


ok..takat ni je luahan hati aku....


sekian..jupe next n3

Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...