Khamis, 5 April 2012

CONTENGAN HARI INI

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM...



salam 1 malaysia



hye peepss @_____@



lama benar tak ke udara mesti ada yang dah ingat aku tak aktiv lagi dengan dunia blog....



well...aku masih lagi setia dengan blog aku yang x seberapa ni cume keadaan yang memaksa untuk aku mendiamkan diri seketika dengan blog ni.....



aduhhhh...!!!! rindu pulak nak berbelog dihiasi dan bertempek gambar2 kami sekeluarga....tapi bile lap top duk menyorok je mmg lambat la bertempak...tu yg terpaksa aku berdiam diri seketika.....aiyakkkk :(



lani pon ramai gak yang dah tukar layout kat side bar aku ni....cantek2 belaka....ini yg membuatkan aku pon rasa nak tukar layout....go hajar go ......buat jangan x buat nooooo


p/s: ape motif aku buka u tube simfoni lebaran????????raya lama lgi




Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...