Rabu, 30 Mac 2011

DAPAT HANDBEG KALER PUTIH !!!!!

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM


Keudara kite sekali lagi..setelah sekian lama menyepi .. :)


en suami jalan depan.. aku jalan belakang.. sebabnyer aku dok sibuk nak cari handbeg bile belek punya belek cari punya cari rupenyer en suami dah jalan kedepan tanpa perasan yang aku dok kat kedai handbeg...motip??????



Baru2 ni aku dok merengek ngan en suami nak cari handbeg baru....handbeg yang sedia ada ni...dah terkopek2 kulit dia....kesian beg aku tuh...tuan dia xreti jaga tul!!!ishk3x.. tiap kali jalan soping komplek je mesti g kedai handbeg nak beli dan2 tu gak en suami kata.."xpe nanti kite cari yang lain" dan dan2 tu gak la aku pon kata "ok ngan nada kecewa x dapat"..alahaiiiiii kesian sekali lagi.... ("_)



Yang pasti..semalam aku dapat suprise dari en suami...dah xde nada kecewa dah terkejut hokeyyyyyyy terus terlompat2 bagai dapat jongkong emas palsu sebemban...miahahahah!!!!LOL







handbeg dari sembonia...cantik sangat en suami kuarkan duit SIL yang tolong pilih kann...thank tu u sayang.....i like u !!!!!!



nak dapatkan handbeg ni kesabaran itu perlu... :)



terima kasih..jupe lagi


Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...