Khamis, 31 Mac 2011

MARI SAMA2 KITE TIUP LILIN

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM...

Keudara kite sekali lagi...



rentetan dari cerita ini ...dah lama kannn baru sekarang nak hapdet... hihi ari ni baru kesempatan nak hapdettt sume cite bulan 3 ni...sok dah bulan baru...


NO APRIL FOOL hokeyyyyyy x baikkkkkkkkkkkkk


layan gambar ni..




anak dan ayah tengah bersemangat nak tiup lilin....si ayah tetap control macho....si anak tetap nak jugak xnak ketinggalan...



si ayah dengan tersipu malu cepat2 potong kek dan si anak yang terkatup bibir kan main tuu terus fokus kat kek.....

potong kasi cepat....rasa x sabar nak makan ni...yummm yummm yummmm


soo..ni je la gambar yang ade....bile dah lapa soal nak mek pict mmg dah ke laut.....haha



sekian...terima kasih.


Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...