Jumaat, 1 April 2011

CARTOON YANG KENE TAYANG BILE AKU BUAT KEJE

DENGAN LAFAZ BISMILLLAHHIRROHMANNIRROHIM


Ke udara kite sekali lagi :)


HAI KAWAN2 NAMA SAYA UPIN..SAYA IPIN...DAN INI KAWAN2 SAYA..


sebut je upin ipin...sape xtau kan mmg femes dak tecik 2 orang ni...lebih2 lagi si upin n


ipin....sampai terpengaruh di buat nyer....macam dak tecik yang kat bawah ni





pandai pulak rifqah ni pose cm gini...konon2 upin.... hehehe


Pengaruh dari upin ipin yang hari2 dok tayang dia dah padai cakap * betul3x*


haaa tu belum lagi dia cakap ikut dialog tu sambil gaya nyer sekali....


aku yang tgk ni terperanjat coz dia boleh ingat dialog2 tu sume....mana taknyer kan lau dah HARI HARI kannn


next time kene kurangkan tgk upin ipin ni....belajar ABC lak ade paedahnyer nak oiiiiii



sekian..terima kasih kerana sudi baca :)


Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...