Jumaat, 1 April 2011

MALAM NI NAK LEPAK DEPAN TV XMOH BUAT KEJE DAPUR SEMATA2

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM..


Keudara kite sekali lagi :)

Malam ni MAHARAJA LAWAK 2011 akan bersiaran di astro warna n ria..di mana hosnya adalah AC MIZAL ....


antara2 pesertanya adalah pemenang raja lawak musim 1 till musim 5 .. seperti gambar di bawah


syabas buat JIHAN kerana anda merupakan satu2 nye wanita yang berjaya dalam pertandingan RL


Buat JOZAN...jangan hampakan fan u all hokeyyyy....derang sentiasa support korang *termasuk aku la tuh* hahaha


sekian..terima kasih kerana membaca :)


2 ulasan:

Nurshahfamily berkata...

i like la hehehe tapi 2minggu je kr prima...
pas ni kalau nk tgk lagik sampai abis kene la amik mustika huhuhu

episodkasih.blogspot.com berkata...

haha..mcm tu kene la langgan mustika...

tapi minggu ni xgempak la jozan...huhu

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...