Khamis, 24 Disember 2009

WALAUPON RAYA DAH LEPAS TETAP NAK N3 GAK...

TAHUN 2009 tahun yang ke 2 aku sebagai isteri..dan tahun ni gak kali PERTAMA raya belah suami...dan paling HAPPY sekali aku beraya bersama anak....HAIIII...memang seronok lebih2 lagi tengok karenah anak aku..mcm2..raya pertama aku raya dekat TAMAN KEMAS...raya ke 2..aku pulang ke kampung belah suami..di MUAR...malam tu pulak MY TURN..balik pontian..YESSSSS

JOM LAYAN GAMBAR2 NI



suami..aku..rifqah


YANG NI PULAK SESI BERMAAFAN...SEMPAT LAGI BUAT LAWAK...NAK CONTROL AIR MATA..




suami n kakak ipar..




salam dengan bapa mertua...



salam dengan mak mertua




YANG ni pulak..keluarga besar suami

YANG NI RAYA DI LARKIN RUMAH MAK BAH....






SO..setakat ini sahaja n3 tuk raya 2009... sekian

Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...