Sabtu, 27 Februari 2010

Besday my little gurl

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHANNIRROHIM


Halooo...kembali lagi kita sekali lagi.....bnayk tol benda yang nak aku coretkan kat blog ni....kali ni minggu kedua aku bercuti....waduh2 cuti lagi...hehehe...minggu depan dh naik keje cik kak oiiiiii.....!!!bersemangat sikit..huhuhu..

Jumaat lepas aku buat besday anak aku..genap setahun dah anak aku...kejap je dah besa....huhu....majlis bermula lepas maghrib...dimulai dengan bacaan doa selamat dan disusuli dengan makan2....besh ni :)

fuiyooooo....tidak disangka sungguh penuh satu rumah...leh dikatakan satu lorong datang meraikan majlis anak aku..alhamdulillah...yang kat kampung pon turun jb gak same2 nak memeriahkan majlis besday anak aku....time kasih sume sudi datang majlis besday anak aku...hai mmg menyeronokkan waktu tu....sedara mara berkumpul..!

Tapi de gak cite klakar..ahhahaha...masa nak potong kek....anak aku menangis masa nak potong kek..mana taknyer orang ramai dok keliling dia..last2 anak jiran yang tolong potong kek...ishkkkk pe la ika ni...huhu..

bercerita ttg hadiah lak...mr husband hadiahkan anak basikal..wah..wah..wah..dh naik xnak turun..kan main suke lagi dia..x melayan confirm nangis...siap merempit tu nak basikal..melompat2 atas basikal tu...haiiiii gelihati tgk gelagat anak aku sorang ni...atok mawi dia lak bagi hadiah walker car...dah de dua dah walker car dia....time kasih tok...susah2 jer..hehe

Pape pon majlis besday anak aku mmg meriah dan seronok....enjoy....




kek from secret resepi...antara tetamu yang hadir


si kecil ni datang dari pontian..semata2 nak celebrate besday rifqah..
hadiah dari mr husband untuk anak
besday gurl with her father and cousin


2 ulasan:

Nurshahfamily berkata...

huhuhu mana pic besday gurl kite nie????? tak sabo nak tengok pic dr bandung hahahaha

hajar berkata...

sok update k...xsempat ler

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...