Jumaat, 30 April 2010

Dapat Arward.. !!

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM...



HOREYYYYY!!!!!!episodkasih dapat arward from NURSHAHFAMILY....thank ya...sangat teruja... dalam masa yang sama sangat segan..hihi..mlu2 kucing gitew..!!




Anyway..Terima kasih bebyak2 sekali...sbb senaraikan blog ni yg x seberapa nih.....

akceli blog ni secara x langsung jadi aku punyer diari..aku leh create ape yang nak aku create tapi tgk pada jalan cerita nyer jugak la...hehe

mana yang leh aku create aku n3 la...mana yg sensor tu....simpan dalam hati saja la....

sekian.




Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...