Rabu, 5 Mei 2010

ceritera hari rabu

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHANNIRROHIM...

Seperti biasa..tengahari aku memang jarang makan nasi..melainkan weekend je aku makan nasi..hehe..kan pe kadang malas nak makan berat2 waktu malam kan diet yang x berapa nak diet...ekekeke..cover line punyer ayat...:p

satu hari ni je dari pagi ke minum petang..dok lenjan kuih je...berapa kalori la agaknyer yang selamat aku telan..hehe...xpe2 yang pasti aku minum air putih..haha...de kaitan ker tuh?ermmmm
Pagi b4 nak g keje aku sempat lagi goreng nugget tuk bekalkan anak aku...walhal aku yang nak tapau..tetttt...ayat cover line lagi...:p..hehe..xde la mmg aku bekalkan tuk anak aku tu..pantang nampak mesti "annak..annak..yaminn..yaminn" tu la ayat dia kalu nak makan or minum..

pic edit google


Tengahari..sekali ternampak pau sambal..terus aku sambar 3 biji plus air kelapa.fuhhh..mengancam sehh..tengahari buta dok hirup ais..rasa nyaman je...hilang segala dahaga,perit tekak ni....



pic edit google

Minum petang lak..aku layan getuk ubi...dari ari tuh lagi aku nak cari binka ubi..alaa yang cite halimah jonggang tu..kan ali suke makan bingka ubi..tu yang aku pon terasa nak makan bingka ubi...hehe.ngada2 lak aku ni..lau aku preggy kompem mr husband tolong carikan ni..la ni x preggy maka nyer cari la sendiri..hukhukhuk :p


cm mana pon akan ku usahakan cari bingka ubi tuh...susah yer nak cari...?




Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...