Khamis, 20 Mei 2010

tak de tajuk...!!!!!

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM..


Lokasi :rumah

Salam sumernyer....dah lama aku x hapdet blog...kebizian melanda sejak kebelakangan nih...haha..

Kebetulan lak rifqah dah tito...mr husben dah g main badminton..so nila masanyer tuk aku berblogging tanpa ade yang kaco..ekekeke...

oke today punyer program...aku bizi ngan pc..bizi wat keje yang xde kene mengene ngan keje opis...hehe..bos lau nampak buat x nampak la ye ;p..ngadap pc smpai bes waktu keje..hhehe.....rehat pon ntah kemana makan pon ntah kemana..nasib de tea time lau tidak rentak keroncong perut aku nih hah... :)

mcm bese balik harus menuju kepasir gudang..fuhhh alhamdulillah jalan nasib x jem..line clear...!!lau mcm ni hari2 kan bes x sangkut jem..lutut aku pon xsakit...huhu...sabo je la ye demi sesuap nasi...accecehh..ayat baik punyer.... :)


ok la..sampai sini saje..nak menjengah blogger yang lain pulak...selamat malam

sekian,,jupe nex n3



Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...