Rabu, 7 Julai 2010

sesuatu yg di tunggu2 :)

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIROHIM...

Lokasi : skudai

idea..oh idea..mana ko idea...lama ku mencari tapi x jugak timbul2...kui3x..ting tong aku di buatnyer... :P


pinpin ponpon...posto..posto....hadiah from pauline dah selamat aku terima..tapi sorry yerk..gambar x dapat nak hapdet..jadi korang imigine sendiri la yer...x susah mana pon senang je nak imigine....ekekeke...boleh gitu?


okela..aku bagitau gak hadiah pe yang aku dapat nak tau???haaa aku dapat stokin kaler yellow n beg poncot kecik je beg poncot tu sesuai la if nak letak duit ke ape ker yang pasti beg poncot tu serba gune..hehehe


to pauline..i like ur present very nice... :)


sekian..jupe next n3



Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...