Selasa, 30 November 2010

KISAH ANAK AKU... :)

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM


Salam keudara...bersiaran kite sekali lagi...


uihhhh...lama sungguh aku x hapdet...lum de cite yang nak di kongsikan...huhuhu..


ting tong jap dok memikirkan pe yang nak di kongsi...ermmmmmm hahaha kisah anak dara aku la yang xlama lagi nak jejak 2 tahun bulan febuari tahun hadapan....


makin besa makin mcm2 perangai kadang boleh hilang tahap kesabarannn..tapi kene bersaba budak2 time ni mmg nakal sikit... :)


kisah disebalik anak dara aku tuh :

: dah jelas tutur kata tapi de pelat2 gak


: pagi2 nak minta mamam tunjuk pinggan dia nak mam *mmg kne stanby nasi*


: dah pandai menyanyi sepanjang jalan msti pasang lagu "tinggal kenangan" *adoiiii nak jemu dah dik oiiiii*


: pantang dengar muzik lau kat astro tu dengar lagu je mesti dok tercongok depan tv + joget yang ala2 tuh... *berjoget sambil malu2* hihi


: lau kite solat dia pon nak solat 'nak ayang" ( nak sembahyang) *sejuk perut mak nak*


: x boleh aku hilang sekejap...menangis mcm orang kene pukul.. * ni betul2 anak ibu*





haaa kannnn????tapi biasala budak2 ni time ibu,mak,mummy,mama dia ada kat umah mmg akan tunjuk ragammmm....



uitss....gemuknyer muka aku!!!huhuhu

sekian..jupe next n3


Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...