Rabu, 29 Disember 2010

AZAM BERAZAM

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM


Bersiaran sekali lagi....hohoho 2 hari lagi kite akan melangkah ke tahun 2011..cepat je kan masa mcm baru je lagi ;p


Macam bese akhir tahun mesti orang tanya pasal azam....bukan orang yg bernama azam tapi azam tahun baru hehehe.....xlawak pon senyum je ;p


okey2 ape azam korang????azam aku nak tau meh sini aku senaraikan......


1) nak dapatkan pekerjaan yang boleh menjamin masa hadapan..hehe


2) simpan duit..hehe itu mestikan la kan..kann kannnn????


3) nak diet semula..atkin diet berkesan wehhhhh ;p
berat sekarang 58.9 so de lagi 6 kg nak turunkan......


4) microwave...ye aku nak yang ni leh gak aku buat moist kek ke cup cake ker..resepi dah ada tinggal nak buat je...huhu..



bnyk lagi benarnyer azam aku ni termasuk azam tahun lepas yang tak tercapai....haha yooo la tuhhhh :)


Sekian..jupe next n3


Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...