Rabu, 15 Disember 2010

KISAH HARI NIE !!!!

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM..

Salam keudara sekali lagi...


en.google pinjam pic ye *motif gamba di atas*


hurmmmmm 15 hari lagi kite nak menjejak ke tahun 2011...aku rasa sekejap je tahun 2010 pejam celik dah nak akhir tahunn....


opssss tapi bukan ini yang aku mahu cerita tapi pasal HARI INI @ TODAY


1. Hari ni aku masuk lewat sbbnyer mr asben masuk keje lewat so aku pon ikut sama masuk lewat.. *saje je kannnn*


2. 3 hari xanta anak kat umah pengasuh...mood elok je xde pon nak nangis bagai..tapi bile dok tinggal ngan nenek dia menangis bagai nak rak bile aku n aku g keje... *kesian nenek ko dik nak melayan nangis ko*


3. bekpes makan roti telur + milo suam * rasa berdosa lak aku bekpes sebegitu rupe* hahaha


4. Alamak dah sampai opisss...adoiiiiiiii mula lah rasa kebosanan tu mula menerjah.. *aiyakkk....layan you tube la gamaknyer*


5. bangun duduk keluar masuk tu jela keje hakuuu sampai kul 5.00 pm nanti.......
* adoiiii pening4x*


6. Yesssss... 2jam setengah lagi nak balikkk...cepat la masa rindu anak ni :)


sekian..jupe next n3



Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...