Khamis, 12 Mei 2011

AYAH BALIK OUTSTATION ANAK PULAK DAPAT UPAH...

BISMILLAHHIRAHMNNIRAHIM...


sebalik tadbir : n3 tanpa gambar


Yeee...semalam en somi baru balik dari outstation.....rindu weiii 2 hari x jupe...nak2 anak aku...cari mana ayah ...bile cakap ayah work baru paham...then bile aku marah tau pulak dia cari ayah dia....nakkk ayahhh...nakk ayahhhhhh....adussss manalah ayah ko ni x balik2....!!! adoiii statement!!!!xhagak2....!!!!


nak di jadikan cerita...bese la dah namanya pon budak kecik...ligat mmg x henggat lagi kita ckp jangan lagi tula dia nak buat....bile dah kene tau pulak rasa serik...bile dah kene haaa kannnn......dapat upah


time tu aku tengah solat dak tecit ni ngan ayah dia kat bilik...ayah dia bz ngan aorcond dan dak tecik ni pulak dok terlompat2 atas tilam....ntah mcm mana dak tecik ni leh terjatuh kene bucu..YA ALLAH !!!! terkoyak dahi nasib x kene mata nauzubillah!! minta di jauhkan la...


dak tecik ni jangan cerita la nangis melalak2 darah meleleh....kesian aku tgk....lau aku solat lebih awal mungkin x jadi....huhuhu..


dalam sakit2 tu..dak tecik ni x sudah2 kata " ibu akit...ayah akittt....atuhh " aduhaiiii luluh hati aku....cepat2 aku bawa dak tecik ni g klinik..



Part yg paling best sekali dak tecik ni..dlam kete diam nampak je klinik automatic trus nangis...xnak masuk klinik...xnak jupe doc...nak tak nak kene la kannn.....


dalam bilik doc meraung dia lebih2 lagi time nak bius..mmg aku dapat rasakan sakit dia tuh...hampir nak menangis aku..tapi tahan kan je la...adalah dalam 20 minit kat bilik doc dapat la 2 jahitan di dahi....



tu la kisah yang terjadi malam semalam....xpasal2 je kan...nak g bercuti weekend ni terpaksa cancle.....



p/s: baru dapat panggilan dari en somi...bulan 7 ni nak ke bandung sekali lagi...insyallah...


terima kasih coz sudi baca :)




2 ulasan:

NurShahFamily berkata...

ala ciannyer ank dara kecik nie... cepat sembuh ye sayang...

nk gi bandung lagi huhuhu... shoping jgn tak shoping hehehe...

hajar berkata...

nur : tq umi irfan n aleesya...

hehehe..lum tau lagi jadi ke tak...plan je dulu.. :)

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...