Selasa, 7 Jun 2011

ADA GAYA JADI MODEL TAK?

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM


hari ini selasa 7 haribulan bersamaan 5 rejab...Alhamdulillah semalam dapat gak aku melaksanakan puasa sunat...

Korang mcm mana ari ni...hopefully x blues lagi ok...hehehe.

haisyyyy rasa macam dah lama aku x hapdet pic terbaru anak aku yang sorang ni....pantang nampak camera dah..mesti nak posing....tu dah satu hal....yang bestnyer siap nak trus tgk pict dia lau dah mek tu...haahaa...excited tgk pict sendiri!

jom tgk cara dak tecik ni berposing..



dak tecit yang pantang snap pit dia..



gaya pe pon xtau la.... :)



alamak terlebih bongkok sudah.....


haha..ade lagi benarnyer pict dak tecik ni..tapi cukup la setakat ni....ni pon de lagi dak tecik buat mimik muka ...nanti aku post kemudian hokeyyy....


notakakizirafah:mlm ni nak mek gambar pasport jangan menangis ye anakku sayang :)


terima kasih coz sudi singgah n komen :)

Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...