Khamis, 9 Jun 2011

RUMAH SERBA BARU

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM..


sambil baca klik nuff sekali yer....tq

taraaaaaaaaaa....ok tak blog aku kali ni??????cepat angguk ngan cara paksaan..!!!!hahaha

ok lah angguk dengan hati yang ikhlas....heheheh


haaa..korang...pasan tak bnyak yang dah aku buat pembaharuan kat blog aku ni....hopefully ramai lagi la yang sudi datang ke teratak episodkasih ni....hehehe...jangan segan2 nak singgah xde sape yang marah...wahhhh gitu kann ;p


penat gak buat tutorial sendiri ni kann...bukan mudah ,bukan sehari leh siap..berhari2..tu pon kejap2 je aku buat toturial ni....sebenarnyer lau kita fikir senang maka senangla jadi nyer lau sebaliknyer begitu la sebaliknyer....betul tak????so aku buat mana yang berkemampuan je la...

kebanyakkan tutorial yang aku buat ni berpandukan pada blog tutorial..ade kat side bar aku..leh rujuk kat situ..bnyak info tutorial yang boleh kite sendiri pelajari...

sampai di sini saja coretan kali ni...

terima kasih sudi baca n terjah..

notakakizirafah:taip2 cepat sementara bos kat luar...sbbnyer aku skip keje dia....heehehhe


Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...