Jumaat, 4 November 2011

!!!!!!! TAG !!!!!!!!

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM


salam 1 malaysia


"anda di tag"

weiiiii lama bebenor aku xkene tag kali ni naik pulak nama aku....terima kasih sebb tag rifhaman ye..sekurang2 kurangnyer ada yang ingat...ecececece....bunyi mcm sedih je kan.. * bajek :P *....so xnak menghampakan permintaan NURUL ASYIKIN jom la kite jengah sekejap ape jawapan aku nanti..


11 perkara tentang diri ini

1. nama siti hajar bte muningin...selalu orang panggil nama hajar jarang org
panggil nama siti ni..

2. dah berkahwin punya sorang anak perempuan yang diberi nama NUR RIFQAH HAZIRA

3. suke tgk cara diaorang berfesyen dan kulit yang cantik * rasa nak tau pe rahsianyer tu*

4. sejak xcident tu ari dah rasa takut nak bawa kete lelaju...jauh pon xpela janji selamat :)

5. susah nak cari baju yang betul2 berkenan selalunyer yg berkenan tu la cepat abes :(

6. suke jalan xde duit pon nak jalan jugak...window shopping

7. kuat berangan... * peace *

8. nak diet...

9. xreti duduk diam dekat rumah de je benda nak buat

10. suke layan karenah anak..tu sebab anak manja ngan ibu dia.. :)

11. dalam family aku...tarikh lahir semuanya ada angka 11..so senang nak ingat


11 things that she wants to know about me

1. Nama sebenar korang?
Siti Hajar bte Muningin

2. Kegemaran korang sepanjang hayat?
mcm2 de masa lapang buatla ape2
3. Pekerjaan sekarang @ belajar kos apa?
kerani syarikat swasta
4. Kenangan paling manis dan akan dikenang sampai bila-bila.
banyak sangat tu semuanya manis... :)

5. Perkara paling lucu pernah dihadapi?
lipas kejar aku sewaktu aku tgh baring.. LOL !

6. Makanan kegemaran korang ?
laksa penang....sedap banget

7. Apa yang paling korang takut ?
seminit dari sekarang...xtau pe kan jadi...

8. Apakah hadiah paling special pernah korang dapat?
handphone..handbeg

9. Kalau marah korang buat apa?
lari jauh2 tenangkan diri...
10. Apa status korang ?
ermmm dah kawen laa.....dah jadi mummy pon

11. Rancangan TV kegemaran?
banyak salah satu program masakan..



ok...segala pertanyaan sudah di jawab...sekarang masa nak tag blogger yg lain lak.



terima kasih sudi baca n komen :)


Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...