Isnin, 21 Disember 2009

IQA DAPAT MAINAN BARU...

WAH bestnyer...iqa dapat maianan baru daripada abah..time kaceh abah..belikan iqa mainan.... :)

ALKISAH. ..nak jadikan cerita malam ahad yang lalu..aku,suami n wawa g jalan jalan kat SUTERA MALL saje jalan jalan sebab suami kata nak cari barang....cari punya cari barang sendiri tak dapat..barang anak pulak yang dapat...tak pasal pasal IQA dapat mainan baru...weehuuu <_>

MALAM tu aku tinggalkan iqa ngan mak sbb mak kata "iqa tinggal lah x yah ikut" jadi aku akur ngan kehendak mak, aku tinggal kan lah..mana tak nyer pakai baju menjerit mcm kene cubit..bila dah pakaikan baju cantik iqa leh bz ngan box baju dia...alahai iqa...iqa...

SEBELUM kuar aku ngan suami sempat bye2 kat iqa...kononnyer nak tgkla samaada iqa nak ikut ke tak...rupe2nyer sebaliknyer berlaku..iqa bye kat kitaorg balik...aduss sob...sob..sob.. :( mmg x kisahkan ibu dia la anak aku sorang nih

SEWAKTU aku jalan jalan tetiba aku terpandang satu alat permainan ni...nak tgk?hah jom tengok..


Cushiony, inflatable base for safe, soft baby play fun! 2 hanging spin toys included! The spin toys have rattles inside for baby to play with The Gym's sides are transparent so mommy & daddy can easily watch baby Add 100 Fun Ballz?and make this My-First-Gym into a fun ball pit!

54.5" diameter x 43.5" height
50 lb weight tolerance
Suitable for children ages up to 1.5

NI LA benda yg tak di sangka2 nak beli....harga dia murah je RM 29.90 tu yng tros beli..then abah dia dok cari pump..coz nak main ni kene pump dulu...hehe..ciyan abah jenuh dia nak pump makan masa gak..adoii..anak punya pasal xpe la....susah mana pon ku sanggup gak... :)

SAMPAI saja kat rumah...abah apalagi pump mainan tu dengan sepenuh hati....hikhikhik..kembang kuncup abah dok pump...last sekali RIFQAH dengan happy main JUMP-O-LENE ketawa mengekek tuh....

SAYANG sekali vedio xleh nak upload la...de masalah sikit...huhu.

3 ulasan:

NurShahFamily berkata...

wahhhh rifkah dpt present la heheheh .... tuk 2 pupu tak de ker hikhikhik ...

aqis090209 berkata...

wah best nye..mn beli nie? nak crik jgk tp kt sini xjupe lah..

episodkasih.blogspot.com berkata...

aqis:hehe..mainan ni beli kat care4..cubela aqis cari kat care4...
nur:datangla umah main2 ngan rifqah...ade tgu besday t ye ipan..

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...