Khamis, 17 Disember 2009

MANA GAMBAR NI.......

ADOIIIII......sampai sekarang pic tak jugak dapat up load..:( emmm..nak kata sibuk agak kurang sibuk..tapi ye la bila dh kat umah tu kan ada je benda yang nak kene settlekan dulu...uwaaaaa..sob..sob sebab tu laa smpai sekarang aku tak dpt nak uploadkan gambar...masa tak de....senang cite masa belum mengizinkan untuk aku menghadap lap top..huhu.. :P

KALAU ikutkan hati mmg banyak benda yang boleh aku kongsikan..tapi buat masa ni aku hanya boleh cerita tapi xboleh nak upload pic sbbyer camera pada bapa mertua (mertua g haji bawa camera nak tangkap pic tuk simpan sebagai kenangan)bukan senang dapat peluang nak tunaikan haji..dapat peluang gunakan peluang seadanyer...kan? :)

ANYWAY gambar yang lama2 tu adalah.....boleh tuk aku kongsikan itupon KALAU aku masih ingat ape yang berlaku..."masihkan kau ingat pada waktu itu <_>"...hahaha sekali lagu kopratasa keluar daaa....kihkihkih...ape saja aku ni..mula la nak merapu...tetttttttt.

TENGOKLA bila tahap kesenangan aku melanda...cewah ayatttt...ahakzs...aku upload gambar lama aku dan aku akan BERUSAHA tuk mengingati ape yang berlaku masa tue...hehehe...mcm penah ku dengar ayat yang seakan2 ini..tapi dimana ya...kuang3x..

SO...ADIOS..KITA JUPE LAGI..

Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...