Jumaat, 22 Januari 2010

APE TU NUFFNANG?

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROMANNIRROHIM....

Sebut perkataan nuffnang ni kan?aku selalu tertanya2 pe dia nuffnang ni..?dengar nyer leh buat duit?betul ker?bile aku bukak blog kengkawan sana..sini..musti de nuffnang...


Ape sebenarnyer nuffnang ni?ape kelebihan dia?konpius n x paham aku dibuatnyer...bila aku bukak blog kengkawan mmg aku akan abaikan nuffnang tu..sbb aku sndiri xtau nak cm ner..?hehehe..malu seh..orang sume dh kedepan aku jer yang kat belakang lagi..huhu..


So nak mintak tolong pendapat n penerangan ttg nuffnang ni ngan korang sume...boleh kan?

tolong ye kengkawan...terima kasih..

2 ulasan:

Nurshahfamily berkata...

cuba gi web nie http://damiaqish.blogspot.com/
cari la hehehe

hajar berkata...

ooo..orite2..t terjah blog terbabit..

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...