Isnin, 25 Januari 2010

kronologi anak aku daaa...

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM...

Rasa seronok sangat bile kite ibu bapa dapat melihat anak kite mula menunjukkan satu perubahan positif dari 1 tahap ke 1 tahap..daripada menirap hinggalah dh pandai berjalan....mcm aku jugak rasa x saba nak men kejar mengejar ngan anak aku.... :P

Usia nak ginjak 1 tahun bulan depan tapi dh pon pandai berjalan (xtau lah ni kira lewat @pon awal dh pandai berjalan.. :P)walaupon xlah selaju mana..tapi sebenarnyer leh tahan gak lah...haha..mana taknyer..bile jalan sambil pimpin tangan iqa (dengan rasa bangga nyer iqa berjalan sambil ketawa mengekek) lau boleh nak terus lari....maklumlah nak dapat "kaki" jap lagi...haiiiii..mulalah episod kejar mengejar aku nih..!! :)

Meh sini aku kronologikan pasal nur rifqah ni yang nak ginjak 1 tahun :

11 bulan...dah pandai berjalan dah.. :)
mulut dah pandai berceloteh....xtau pe yg dibualkan nyer... :)
dah mula menunjukkan aksi2 xtreme...haha

8-10 bulan...dah pandai merangkak dengan lajunyer ..
dah pandai tolong "kemas rumah"..hehehe...bes suar iqa itam2 sume...
dah pandai geget dh..tajam tul gigi..!
tumbuh gigi atas 2 batang

4-7 bulan...dah mula mengiring...meniarap...angkat bontot..hikhikhik
dah mula tumbuh gigi..2 batang gigi bawah...bersedia tuk kene gigitan anak dara ku..

1-3 bulan...17.02.09..8.25 pm..lahir ke dunia...
tempoh ni iqa lum pandai pape lagi...

oke dah..ni sume anggaran aku aje ttg kronologi anak aku...yang boleh aku share ngan korang sume.... :)

sebelum tu..aku nak say sorry pada uolls sume yang baca blog aku ni..coz pic xdpt nak update buat masa ni atas kesulitan yg aku alami....minta maap bnyk2 la ye xdpt nak share pic ngan korang.. :(

bye ..jupe next entry..

1 ulasan:

One For All berkata...

11 bulan dh jalan ... ok la tu kira awal la...

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...