Khamis, 28 Januari 2010

Ape kes..!!!!!

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM....


Ape kesss la aku ni....kwan aku yang preggy..aku pon turut sama join...adehhhh...terlebih sudah. :P


Ni sume kerna kawan aku yang tgh preggy...!makanan peberet dia skang..benjo n pau....2 makanan tu la yang dia boleh masuk..!alahaiii...makin chubby la gamak nyer..hehehe..jgn marah su....

su..ko nak tau tak ?ko ckap pasal pau lah yang menyebabkan aku terjebak dengan dunia pau...huhuhu..xtahan aku biler ko ckap "hari2 aku makan pau sampaikan laki aku pon terjebak sama"hahaha....telan air liur seh aku dengarnyer....petang tu jugak aku kol mr.husband tolong belikan....
hahaha.....seb mr.husband aku belikan..sayang abang. :)

mr.husband dah mula sound dah "asyik pau je"..hehehe....ganti makan malam bang..!erk!!!! bes diet aku.!lau dh hari2 makan pau.....ahahahaha...sekali sekala xpe kan...kene layan tekak gak....tapi jgan layan sgt..lau tak nanti ke laut...huhuhu... (wah statementttt......)

Tapi aku ni mmg la..asal de orang cakap pasal makan je..mesti aku turut terjebak sekali..tapi nasib baik aku dapat control..ingat..DIET..DIET...DIET.. Selagi ko xdapat berat bdn yang ideal diet n tros diet...hahaha..chayokkk hajar..!!!!

Tadi sempat gak aku pesan kat mr.husband tolong belikan...tetiba teringin lak..nak2 pau kari ayam...memang lazat....hehehe..

2 ulasan:

Elly Emmy berkata...

hehehe.. makan pau tak pa.. jangan duk "pau" org dah laa..

loghat utara "pau".. bodek

hajar berkata...

hehehe....dasyat tu lau dh pau orng... :p

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...