Ahad, 31 Januari 2010

BILE DAH DAPAT KAKI.....

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM...

Petang tadi aku bawa anak aku jenjalan kat bukit layang2....kali ni nak bawa anak jenjalan baru syok sikit sbb dah pandai jalan..posing pon dh pandai gak.....:) wahhh x sangka gitu



bile dah dapat kaki... jalan je la...xhenti2..dok layan kaki dia nak tuju kemana.....seb lum pandai lari lagi lau x jenuh gak nak mengejar....(malam nak tido jgn ngaruk dah)...
memandangkan anak aku dah penat berjalan....jadi aku kat sana xlah lama sgt..huhu

hah..jomla tgk gambar2 yg sempat aku ambil

dok layan layang2 jap....







nak tgk wajah model...?jen3x





hah..ni la wajah model tiang...anak aku....hehe

2 ulasan:

NurShahFamily berkata...

wah wah wah... dh dpt kaki ye ank dara hajar nie... jap lagi leh la main kejar2... leh jadi model tiang bendera nie hahahaha

episodkasih.blogspot.com berkata...

hehehe...dah men kejar2 ni hah...xterlarat rsnyer...tgu la jap jd model pe lak..huhu

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...