Sabtu, 2 Januari 2010

mandi manda at sunway lagoon...

SALAM TAHUN BARU...


AKTIVITI terakhir aku tuk tahun 2009 ni..aku mandi manda kat SUNWAY LAGOON...seronok tue kat sana...emmm...orang ramai..??????biasa lah..kene pulak cuti krismas...memang penuh



WALAUPON aku gerak lewat dari rumah (g ngan ipar duai belah suami)......... ini tak bermakna aktiviti ni xperlu diteruskan....tapi kene diteruskan gak...kesian bebudak... :p...majoriti pilih sunway dari genting.... hihihi



DAN pilihan aku adalah SUNWAY LAGOON....of course....akhirnyerrr..YEAHH!!!!!

JOM...Jenguk2 pict kat bwh ni... :)


* aku n rifqah* mandi kat surf beach...layan wave....







berlatarbelakangkan kandang harimau.... time ni hujan renyai..aktiviti harus diteruskan...

*aku n rifqah*

AKHIR SEKALI...walaupon seronok tapi aku x puas nak enjoy dtambah dengan hujan + kilat..bahagian extrem pon xdapt nk join..huhu...tapi xpe ade rezeki ke sunway lagi...

SAYONARA SUNWAY LAGOON...


2 ulasan:

Ayu Hussien berkata...

wah bestnye... skang bpe RM tiket msuk?
cuti sek nanti bleh bwk.. anak2 dah beso senang sikit.

episodkasih.blogspot.com berkata...

sekali masuk rm58 leh main sume...
nak balik tiket tu leh redem...duit or jam tgn sunway lagoon...(smpai kul 6 ptg)
seronok...leh la bw ank2 jalan sana.... :)

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...