Jumaat, 2 April 2010

MC lagi....

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROMANNIRROHIM....


lokasi:hospital penawar & home

2 minggu lepas aku dapat mc...rabu lepas aku dapat mc 1 hari lagi...sbb aku de appoiment dengan doc..bulan lepas seminggu gak aku x keje...hehe...sory bos...dapat mc..hikhikhik...

adoiyaiiiii...jenuh aku menunggu..dari jam 9.00am kul 11.30am..baru nama aku di panggil...sabo je la..tapi bukan aku x biasa pon cume hangin je la..ahahaha...aku rasa mmg prosedur doc kat situ bile jupe pesakit musti berjam2....xpe le buat tungu dan tunggu je la.... :(


"siti hajar.....ye saya...sila masuk"..yesss...panggil juga akhirnyer selama berjam2 aku menunggu...ekkekeke.....sejuk giler masuk bilik doc ni...xtahan aku dengan kesejukan dia....ahahaha...akceli aku jupe doc nak tau tahap sinus aku ni mcm mana..makin ok ke tak ok lepas aku mkn ubat....nak dijadikan cerita boleh pulak...waktu nak jolok camera tv tu kat lubang idung aku leh pulak rosak....xdapek den nak nengok mcm mana rupenyer dalam lubang idung aku nih...hihi...jalan terakhir doc sumbatkan kapas dalam lubang idung aku...adussss sakit weiii..perit...mcm nak terbersin...kompom lepas ni aku selsema tahap gaban....ahakssss


eh..tapi betul..lepas je sumbatkan kapas tu lega je aku nak bernafas tanpa ganguan....tapi sekejap je...sampai umah..acemmm..!!! x sudah2 sampai sakit pale...alahaiiiii....hampeh..!!!next appoiment bulan 6 ni...doc kata lau jadi gak..siap sedia dengan GL letter....hehehe....kasi betul itu struktur idung...:p

p/s:walaopon idung syik meleleh je + sakit pale tapi sempat gak aku ubah suai umah....huhu

2 ulasan:

Ayu Hussien berkata...

smg cpt sembuh yek..

episodkasih.blogspot.com berkata...

thanks....insyaallah mudah2han....

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...