Jumaat, 16 April 2010

terasa ngeri bila aku ingat balik..!!!

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM..

lokasi :rumah mertua

Bile aku baca artikel mengenai kemalangan anak di rumah tak kira from bby keatas serta merta aku jadi ngeri..berderau je darah.....bayangkan la lau betul2 terjadi...simpang malaikat 44 minta di jauhkanlah...


akceli perkara ni dah lama berlaku adalah dalam 5 ke 6 bulan yang lalu....begini ceritanya...masa tuh aku berada di umah mertua..kebetulan pulak hujan turun selebat2 tidak..mr husband lak de kelas...anak aku pulak dah mula menangis nak susu..so aku pun kedapur sambil dukung anak..time tuh anak aku dlm 6 ke 7 bulan masih lagi merangkak..


entah mcm mana..aku sendiri tak perasan dan memang xtau jalan nak ke dapur tu bertakung dgn air dek kerana hujan lebat..sewaktu nak melangkah tu aku tergelincirrr....kepala aku terkena bucu mozek..YA ALLAH sakit sungguh kepala aku di buatnyer..aku trus bangun usap kepala anak aku sbb anak aku dah mula menangis...rasa sakit tu aku tahan je...yang penting anak aku x ape2...aku pon risau tapi aku bernasib baik kepala anak aku dekat lengan aku..sangat bernasib baik..!!!


berpinar2 kepala aku dibuatnyer..sakit yang xleh ditahan2..mcm nak pecah kepala..!mertua aku cepat2 dukung anak aku..risauka kat kepala lak tuh!!!mulanya aku xperasan ada darah kat kepala anak aku..tu pun de yang tegur de darah kat kepala anak aku...aku pun cepat2 bangun tgk kot2 terkena jugak...nasib baik xde pape!!tgk kat tapak tangan aku penuh dengan darah bila aku rasa kat tpt yang terkena tu..pedih + sakit..huhu..baru ku tau rupenyer kepala aku bocor..


mertua cepat2 anta g klinik..huhu kan dah kene 3 jahitan...tapi de bab yang klakar nyer..belum kene tapi aku dah menjerit..haha..malu saja ekau ni...:p dah masih sempat lagi aku berseloroh ngan doc lagi "doc sakit tak doc"...ahaha patut ke aku ckp mcm tuh :p kan sendiri rasa la sakit ke tak...alahaiiiiiii..

tapi tu la..bila aku teringat balik..ngeri sgt2...kene lebih berhati2 lepas ni...

sekian..

2 ulasan:

Nurshahfamily berkata...

aduhai... sakitnyer.... tak pernah citer pun jar? next time take care ye..

episodkasih.blogspot.com berkata...

sakit mcm nak pecah kepala...tu la kene berhati2 selalu..

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...