Selasa, 13 April 2010

Teringat zaman2 dulu

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM


lokasi: kg puteri menangis,pontian

aiyayaiiii...lamanye aku tak hapdet blog!!!!xde bahan yang boleh nak dikongsikan bersama..hehe walaupon x hapdet tapi aku tetap baca buletin utama blogger aku...hihi

ANyway..selamat pengantin baru buat sepupuku yang melangsung perkahwinannyer ahad lepas...bertemakan hijau hitam...uishhh mmg lawa...majlis dia leh tahan ramai tetamu yang hadir..x menang tangan di buatnyer....:)

bile tgk derang ni dari majlis merisik + tunang + nikah + sanding....teringat lak zaman2 aku dulu...mcm2 perasaan waktu tuh...gembira + nebes + cuak mcm2 lagi lah...bile dah settle segala nyer baru lah lega dan bermula lah episod kehidupan berumah tangga....

hihi..mari sini aku kronologikan kisah aku with mr husband....

2003 - aku jupe mr husband kat tempat keje..waktu tu aku x berapa rapat sgt..gitu2 je..tapi bile berkumpul bergosip sakan...hehe

- keje situ x lama jap je..masing2 buat hal masing2..keje kat situ mcm
hampehh..baik aku cabot diri dulu....toing!!!!!!sory yerk.ahaha

2005 - berjupe kembali setelah sekian lama x berjupe..huhu..x sangka mr husband
still simpan my phone number...terkejut seh..fuhhh first time jupe...segak
toll slim je aku tgk..miahahaha!!!!!nak tu mr husband pakai kemeja
biru...bertambah2 la ancem.... :)

- first date kiteorang naktau kat ner????jengjengjeng....xmoh la bagitau
rahsiaa..hehehe..so sejak dari tuh kerap la kiteorang berdating...wink~~wink~~

2007 - lamaran merisik + pertunangan pon diterima..alhamdulillah termakbul sudah...

2008 - hari yang dinanti2kan...pengantin diarak kepelamin nan indah...segalanyer
berjalan dengan lancar..


kadang rasa xpercaya je..tapi kene la percaya...love u mr husband..

Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...