Sabtu, 29 Mei 2010

adakah aku akan begini !!!!

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM...

selamat pagi sumenyer...korang dah sarapan?huhu aku????sarapan penuh satu meje larat x larat je nak makan...hehehe...

hari ni datang mood aku nak berblogging..selalunyer aku lebih jenjalan kat mane2 blog yang sempat aku singgah...mencari idea la katakan...tettttt bukan mencedok yerk.... :)

aku tertarik kat satu blogger ni..so aku pon try..nak tau pe yg membuatkan aku tertarik... hah tgk ni


@@


@@


@@


@@


@@


@@


@@


@@


yeahhhh..ni dia raut wajah aku yg sangat berlainan...haha

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...