Rabu, 26 Mei 2010

aku bebas!!!!!

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM..

yeahhhh...aku bebas berlari...

yeahhhh..aku bebas berjalan...

lihatlah dunia hari ini aku bebas!!!! aku rasa mcm nak terbang.... sedutan sewaktu jenjalan kat jj bukit indah



waktu cuti saje bawa anak & adik g jenjalan kat jj...motif nak kesana nak cari suar ika...tapi mcm x banyak pilihan lak kat jj..last cari punya cari dapat sehelai je...jadila daripada xde..huhu..

Then abah ika dok g cari beg barney...nasib baik de..jenuh gak mencari sana sini xjupe..last2 jupe gak kat jj.Akceli Ika ni suka tgk berney tapi kat lap top la..padahal dah beli dah cd dia tapi tetap nak yang kat laptop...adehhh fening...fening...

bes je shopping kiteorng g makan kat pizza layan pizza terbaru..terbaekkkk wok..sedappp..bes mkn je trus balik umah....penat!!!


sekian,jupe next n3





Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...