Selasa, 25 Mei 2010

AKU SANGAT EMO..!!!!

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM...


BETOLLL..aku sangat emosi + geram +++...aku xtau kenapa dan mengapa?kenapa waktu mcm gini boleh terjadi benda2 yang di luar jangkaan....aku sangat geram lagi sekali GERAM!!!!

Aku x tau salah siapa..?dimana silapnyer..?ape kekurangannyer..?sungguh aku mmg xtau...lagi pon aku hanya kenal dia melalui televison saje..

aku de terbaca salah satu blog blogger yang bertajuk " suami anne lafaz cerai tatkala hamil 4 bulan"..huh...rasa tersentap bila sang suami lakukan sedemikan!!.....


ok la..aku xnak komen banyak2...




sekian.. jupe next n3



2 ulasan:

AYU berkata...

cerai talak 3 lagi............

hajar berkata...

hah..talak 3..kesiannyer..

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...