Selasa, 25 Mei 2010

danga bay + zoo johor

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM..

Kali ni layan anak g danga bay..dah lama aku x kesana...sambil2 tu bwa dak tecit ni g jenjalan...seronok sgt sampai mata ngantuk pon dok tahan lagi + tak mengamuk...!penat tu jangan cite la..tapi anak punya pasal bawalah..kesian lak dok umah je terperap.. :)

Sampai danga bay..aku kasi ika main permainan ni..ni je la yang dia berani lain2 ika takut + abah ika x kasi psal xsesuai ngan umo dia yang muda lagi tuh...hihihi

dah naik xnak turun terpaksa la guna saikologi (betul ke ejaan aku nih..!!!huhu )nak pujuk dak sorang nih...

hah..tgk la pic dia begitu teruja nak benda nih..





dan aku pon teruja tgk dia teruja..!!!ekekeke..then layan lagi g zoo pulak...panas + berpeluh..huh ku tahan saje... :P

layan pic ni..

tgk burung kawarasi dulu...tangan baekk punyer pegang pagar dawai tuh..nasib x kene patuk dek burung tu....

tgk camel..mcm x bersemangat je..mungkin panas kot..!huhu



argh!!!penat + haus..kite minum duluuu..yeahhhh!!tgkla gaya dia minum duk kat basikal then tongengkan basikal tu..korng bayangkan la sendiri yer....

sekian..jupe next n3,



Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...