Khamis, 6 Mei 2010

cerita pasal keje

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM...

Lokasi:ofis


Ni kalau kat umah banyak keje aku nak kene buat...basuh baju,,lipat kain..layan anak,,tapi kat ofis ni dah berminggu2 aku dok relax..xde keje nak buat sampai ketahap membosankan!!...series x tipu...!

Kadang orang masuk ofis siap kene tegur lagi "wah manyak senang r"..hehe...nak buat mcmmana dah lum tibenye nak buat kerja..:p..

tapi nasib baek bos memahami...diapon x bising2...siap defend aku lagi..suker2 hehe tapi belakang dia je la..depan dia konon2 selak kertas....ahahaha!!!!

Internet huh..jgn di tanya aku dok ngadap je..nak2 fb bile dah bukak game mmg x toleh kiri kanan la...main sampai boring...adehhhh!!!!bile kene tgh ada nak masuk tenet pon berkira dulu..dasat x dasat..ekekekeke...


rasa2nyer minggu depan baru keje aku berlambak...bersepah meje..la ni bersih tgu je la meja aku nih berserabut...hehe

sekain, jupe next n3












Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...