Khamis, 13 Mei 2010

Wedding my cuzen a.k.a BIG BRO

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM..

LOKSI:DEWAN JUBLI INTAN

selamat pengantin baru
semoga kekal abadi
bahgia ke anak cucu
sentiasa murah rezeki
alhamudulillah bertemu jodohnya
berkat kesucian akhir terlaksana...

"lagu tuk pengantin"

Hohoho...rasanyer xterlambat nak ucapkan selamat pengantin baru to my cuzen and her wife..moga uoll berbahagia hingga ke anak cucu...

Ape boleh aku katakan majlis kali mmg PERFECT!!..sangat santik!!!pelamin yang indah..dekorasi yang serba mewah..makanan yang sedap2 belaka..siap de ABC n CENDOL!! laku wei..beratur orang nak mek makanan...sume nyer dari A-Z by AZ SALOON..accept abc n cendol.

haha..tapi sayang nyer aku hanya dapat menjamah kambing panggang..rugi nyer aku mek sikit sedap rupenyer...hehehe..xpe2 lain kali leh dapat tapi x tau bile..huhu..

oke2..xmoh merepek merapu meraban tgk jela pic ni..xbnyk pic aku amek coz bz ngan anak + pic yang agak kabur membantutkan aku nak mek pic lelebih.. :0



setelah tetamu terhormat tiba alunan selawat pon abes baru pengantin leh duduk...tuk ditepung tawar oleh ahli keluarga dah jugak tetamu VVIP...kelazzz gitew :)



ni dia wajah pengantin baru nampak berseri2..sewaktu nak berarak ke pelamin...time ni ramai cameraman yg bertauliah dan x bertauliah termasuklah aku yang x bertauliah ni nak amek pic pengantin sampai kabur pic pengantin ni aku snap..adusss geram je!!


Wedding kali ni..mmg ramai tetamu yang teruja sebabnyer kehadiran YB Dato Ghani Othman with her wife dan juga dato syahir...aku sendiri pon x sangka MB Johor datang dapat jugak aku tgk face to face..hehe




masing2 xmelepaskan peluang tuk bersalaman ngan MB..aku pulak?????hnya memerhati dari jauh x dapat nak bersalaman...hehe..



p/s:anak aku dok meragam ade je yang x kene...xleh di sentuh xleh ditegur bile dah mengamuk sume orang dok tgk aku..malu weiii..

sekian..jupe next n3















Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...