Khamis, 13 Mei 2010

Jom terjah - jengah ape isi dlm beg :)

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM...

Kerja rumah yang terbengkalai..huhu..kak ayu jangan marah lewat siap kerja rumah..hehe..xmoh cakap bnyak...meh kiter jengah pe yg ade dlm isi beg aku ituh..:P

handbeg ni de 2 comparment..(betul ke aku eja ni...!!!hihi) besar beg nih leh isi tarmos kecik..haha...

ok ni....lihatla betapa besepah bagaikan ape tah...main letak je asal boleh mentang2 handbeg besar..huhu..mari bongkar
satu persatu



ni isi dalam beg yang masih lum diselongkarkan...fresh tau bukak trus snap... :)



oke ni lak...kunci rumah..jam tngn adik ipar aku punya daa nak pulangkan..brooch tu kene ada mana tau kan..hilang ke..standby orang kate..hehe then de resit masa shopping kat care4..flyers promote streamyx (kat tesco)..org bagi aku mek je..xnak orang tu kecik la konon..huhu aku mmg slalu simpan resit ni sampai renyuk baru buang..nampak sgt ko jarang kemas handbeg ko yer :P

...ala malulah ai xpakai purse..tapi ai pakai beg duit serba boleh...lum kesempatan lagi nak beli purse tetttttt...yang berbelang tu getah rambut tu mesti ade..aku ni kadang letak bersepah tu yang kene standby gak kat beg,,kehkehkeh..gule2 pon de goodies masa keje kawen aku x abes mkn lagi..eh resit ape lagi tuh????ntah la aku xingat resit pe tuh..dah renyuk dh..




tengok lagi ape yang ade..bnyak lagi nih...pempers..kotex..baby wipes..sarung tangan..anak telekung..sampul duit..kotak nose spray..sumenyer aku men masuk je..tapi yang paling penting sekali lau nak kemana2
pempers n baby wipes tu mesti ada...manala tau..benda yang tdk dijangkakan...kotex tu pulak tuk aku standby..sarung tangan..lau pakai t shirt aku pakai sarung..aurat !!..kotak nose spray tu pulak..tinggal kotak nye aje ..spray dia de kat umah jadi barang hiasan gune bile perlu saja.. sampul duit..duit dah mek tinggal sampul je yang belum buang lagi..kasi lagi byk harta karun haha...



okey..itu saje yang ade dalam beg ajaib aku..aku nak tag kat korang jugak silakan la amek jangan segan2

sekian, jupe next n3



Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...