Sabtu, 15 Mei 2010

Tag From MamaZakwan

DENGAN LAFAZ BISMILLAHIRROHMANNIRROHIM..


Tag ni nampak menarik untuk di jawab so aku mek peluang tuk jawab tag ni..Tq ya MamaZakwan... :)


1). Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
huhu..sedih + geram ape salah aku ko nak buat aku mcm nih..!


2). 6 orang di hati anda?
nur rifqah hazira
abah rifqah
tok n nenek rifqah


3). Anda rasa anda comel?
haha..comel????? tentula tidak...bese2 aje.

4). Single or taken?
of coz not single....:p

5). Blog yang anda suka?
sume blog aku suke bace...boleh gitew!!

6). Adakah bilik anda kemas setiap hari?
kehkehkeh..segan wei nak ckp....pahm2 je le ye...

7) Lagu terakhir yang anda dengar?
ermmm....lagu ape yerk?...owh lagu sharifah aini..oh mama...

8). Last text message?
"abang lama lagi ker"..aku baru je sent masa jawab tag ni hah...hehe

9). Last phone call?
mr.husband aku ler....masa jawab tag ni pon dia baru je call

10). Hari terakhir anda menangis?
hari pe ntah yerk..x ingat..hihi

11). List lima color favorite anda?
biru..hitam..ungu..pink..hijau..


12). Orang terakhir anda ber-YM?
dah lama xon ym....

13). Game paling anda suka?
game kat facebook tu....fram ville..lau betul2 dah kaya aku nih...:P

14). Adakah anda peminat MCR?
hah..peminat MCR????band pe tuh....

15). Apa perasaan anda jawab tag ni?
perasaan......sonok jugak nak menjawab tag nih..:)

16). Anda rasa tag ini best?
boleh tahan..best jugak!!

17). Tag lagi 10 orang:
x sampi 10 orang leh tak?

1.ayu hussein
2.nurshahfamily
3.coretan uda
4.hadifhadifah



hope hati puas la ye jawapan tag nih...



sekian..jupe next n3




Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...