Ahad, 16 Mei 2010

Weekend yg menyeronokkan....

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIROHIM....

Fuhhh..penat pon lum ilang lagi..tapi kesungguhan nak menghapdet blog ni tetibe muncul laks...hahaha...masa wat n3 ni baru je smpai umah... :)

aku dah lama tak ke waterfall..then kali nih tetibe leh de planing lak nak ke waterfall..seronok sngat..jom layan gambar nih..



:- me anak beranak.."rifqah x moh tgk camera laa..terkial2 dia mencari camera kat ner"




:- family belah mr husband. "ok cheesss sume"..haha laki aku bengang lau aku pic aku de peace...sory ye terbuat laks.... :p




:- rifqah with her father.."abah syok r bah..air sejuk giler..!"






:-rifqah with her tok abah "yeee..aku happy..men air!!"



kiteorang kat sana x lama lebih kurang 2 ke 3 jam kat sana then trus lik jb...masing2 kepenatan tido dalam kete..yg dreber lak tension je xde sape yang temankan..hihihi..yang pasti aku tido dalam perjalanan balik..ngantuk weiii....ZzzzzzZZzzz

sekian,,jupe next n3..



Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...