Selasa, 22 Jun 2010

perjalanan ke OT

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIROHIM...


lokasi :home sweet home


N3 masa check kat spital lum bes lagi ni nak story...hehehe..pada yang jemu nak membaca haku pedulik hape...blog aku suka hati la...hahaha :P


2 hari kebosan melanda kat bilik 311 akhirnye result darah yang ditunggu2 di sahkan negetif..alhamdulillah nasib baek negetif if positif.......????????? so nurse kate sok kompem hokey kul 4.00 am pose sampai dipanggil tuk di sorong ke bilik bedah...time tuh aku x de perasaan takut lagi...muke cm bese je....ekekkeke


tibe waktu nye dah bukak segala2 nya..sedih beb mr asben x teman aku :( 10.15 aku di sorong ke OT..haha time tuh barulah mcm2 perasaan timbul rasa nyesal pon de...kekeke patut ker?sambil tu nurse pasang segala mcm kat tubuh aku.


45 minit menunggu doc yg stuck kat higway..tepat jam 11.00 am setelah diberi oksigen aku tido buat seketika...ntah bile aku dok pejam mata pon x tau...tau2 je nurse kejutkan aku at least aku bukak sikit mata then trus sambung tido....huhu aku xtau mcm mana nurse tu pindahkan aku...


hokey pendekkan cite..may be around 2 hours kat OT so sample yang dibuang satu aku simpn satu lagi doc buat ujian samaade terdapat kuman or tidak...batang idung kasi plaster tuk tegakkan lubang idung kasi sumbat tisu yang lembut...nak ckp mmg susah agak sengau bile bercakap...


so dah 4 hari keadaan dah ok tapi xlah 100% pulih..still under recover..hehehe


p/s: sangat berterima kasih kat mr asben yg x bosan menunggu isteri kesayangan walaupon badan sikit2 coz tido kat kusi malas... :)


sekian..jupe next n3


1 ulasan:

mrs.pooh berkata...

alhamdulillah semua dah ok kan rif.. sakit itu dugaan.. untuk mencuci dosa.. insyallah lepas nie akan bertambah sihat..:)

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...