Selasa, 1 Jun 2010

sedang berpantang tuk menguruskan badan.. :)

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM..




Kasi lap2 sikit..kasi sapu2 sikit..nak buang sampah sarap..sawang2 yang de ni hah..al maklum saja lah..bz thap gaban kebelakangan nih xde masa nak meghapdet sempat tinggalkan jejak je.....huhu..yeye je haku nih :P

haha..kasi intro itu tadi.

ALKISAH orang lain tengah makan sodap2..hah..!!korang makan ikan siakap 3 rasa!sotong goreng butter!aduhaiii meleleh air luir aku nih...akceli aku terpaksa melupakan seketika makanan yng enak2..minuman yang sodap2..kasi hidu sajalah..huhuhu...buat2 tak nampak je la..nak kurus punya pasalkan???ku tahan kan saje..eh!mcm penah ku tulis ayat ini...tapi di mana ya..???haha..dah2 tok sah dok melalut.. :)

Sebelum ni aku penah buat n3 ni..pasal diet oh diet n hanya tinggal harapan..x silap aku lah..hehe yang konon2 nak berdiet tanpa "benda sampingan" last2 weight mcm tu gak...

TETAPI kali ni...aku betol2 nak berdiet..ni bukan cobaan ini betul2..!!kehkeh..sekali kuar dialog pendekar bujang lapok daaaa...aku tgh bersemangat waja sekarang ni tuk mencapai weight yg ideal...so aku nak try sahut cabaran trainer tuk lose weight 8 kg for a month!!!

chaya chaiyok!!!! semoga berjaya








3 ulasan:

Nurshahfamily berkata...

cayok cayok.... diet jgn tak diet...

mrs.pooh berkata...

gud luck utk azam baru.. but jgn diet terus x makan tau.. makan boleh tapi quantity sedikit.. n mesti make sure taht meals contains everything that body need.............:)

hajar berkata...

thank to all.... :)

hope tis product dpat membantu..

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...