Isnin, 7 Jun 2010

TAK DE TAJUK LER.... :~

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM...

lokasi: mana2 je pon boleh :)

haha...lama x hapdet kan..sawang pon baru ade sikit2 ni hah...hikhihik
bukn pe xde cite yang nak di kongsikan..so aku dok intai side bar aku bace cite2 best derang..

adusss...masa buat n3 ni perut ku lapo..dah terbayang2 lauk ayam asam pedas..huhu sedapnyeee..xpe2 ku tahankan sekali lagi.. ;p time keje ni dok layan air mix teh n air masak je..1 hari kene minum 5 liter..huh jenuh aku nak dapatkan 8 gelas sehari pon payah nikan pulak 5 liter!!ni pon de belen lagi 2 liter adehhhh..!!

yang bestnye ni kan..aku minum produk ni..lum sampai seminggu lose weight aku 4 kilo!
mcm xcaya jekan..!so aku de lagi 10 kg nak dapatkan berat badan yang ideal..
hopefully ada lagi penurunan berat badan pas ni...

so..nak tau pe produk yg aku gunakan..tgu sajalah hasil dia nanti baru aku publish n3 dia oke..


sekian..jupe next n3


2 ulasan:

mrs.pooh berkata...

on diet ekk??? gud luck yer.. aper2 jgn lupa exercise sekali.. lagi banyak leh turun tau!!!

hajar berkata...

tq mrs.pooh

leh jdi penasihat ni :)

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...