Khamis, 23 September 2010

ILANG sudah mOOd...

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM...



Blog aku sudah bertukar wajah!!!!!!dah mcm pe je kan????padan muka ko!! tu la dah berserabai dah blog ko nih...haha


Kononnyer nak tukar la cari mood baru..last2 ni la hasilnyer hadoiiii....aku dah lupe mcm mana nak dapatkan layout background..buat2 xgak menjadi dah nampak kosong je...huhu berjam2 aku dok ngadap destop haiyaaaa


Lagi satu...benda ni betol2 menganggu lau nak baca skrip aku nih...pasan tak de "photobucket" tu...hahhh mengganggu kan korang nak baca...!!!mcm mana nak ilangkan tu???ade sape2 tau tolonglah bagitau aku...hokeyyy tq


sekian..jupe next n3


p/s: malam ni de open house..yang penting makan kene control




Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...