Rabu, 22 September 2010

Cerita hari raya

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM...

Bile jengah ke side bar...ramai betol yang bercerita tentang hari raya derang...happening je kan..??? baju colourful..kuih menarik dan tertarik + lagi dengan karenah anak anak...fuh bile dah berkumpul tu tau2 je la meriah dia tu mcm mana....:)


So...dis year turn aku lak..nak lompat katak jap!!!toing...toingggg...mau xnyer mestila suke dah turn kite!!!!huhuhu..2 hari b4 raya aku n sibling dah berangkat ke pontian..laki aku???? sok dia keje jadi dia balik sensorang..ngeh..ngehhh..ngehhhh *peace*


Nak di jadikan cerita otw nak balik tu..anak aku leh buat hal lak...kenyang sngt agaknyer dh termuntah kat dalam kete...xpasal2 je kan???? sebelum tu minum susu + kentang goreng + air milo + coklet + susu = muntah ..haha mek ko!!!!! keadaan menjadi kelam kabut seketika..pergh!!!!ayat tetibe lak ayat skemakan....haha ada aku kesah!!!!! sudah2 mula la ko nak merepek yg bukan2 nih...hihi..


nasib baik kat kete maman dia dan nasib baik gak dekat ngan bengkel motor leh gak cuci2 pe yang patot..anak aku??? tros mandi lagila dia suke....baju cantik dah terpaksa tukar baju tido g bazar pakai baju tido..huhu


kat kul 12.30 pagi baru sampai kampung...bla...bla...bla kul 1-2 pagi baru tido.....


p/s:selamat hari raya maaf zahir batin kepada semua pembaca episodkasih.blogspot

sekian..jupe next n3


Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...