Jumaat, 15 Oktober 2010

Cerita hari raya pt 2

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM



LOKASI:Pontian.johor


Salam keudara...hohoho sudah janji tapi hampir2 terlupe yang aku nak hapdet cite raya 2010...jangan marahh hah!!!!! :) *walaupon aku dah hapdet story nye bezanyer kali ni pic ader*


hokeyyy...cerita di malam raya....pening kepala aku mau taknyer..orang sume dah tido tinggal yang kecik2 lagi x tido tersengguk2 aku di buatnyer..geng tgh ramai masa tu kan????dan masa tu gak la my princess aku leh buat "chop" kat muka sepupu dia...hadoiiiiii pe aku nak ckp kat mak dia nih!!!!!! bumm ke babommmmm dush5x..hahahaha


masa tu aku tgh tido mmg xleh handle ngantuk sgt jam pon dah 2.00-3.00 am berapa jam lagi nak solat raya tapi dak tecik leh tahan lak mata dia! ntah macm tu kan..anak aku ni main sayang2 tapi sambil tu dia geget sekali pipi sedara tu....melalak la...


cuak gak ingat kan tersepit pintu ke hape ker kan?????dak tecik tau je la main yg bukan2 rupenyer my princess bagi cop mohor...kesudahannyer berbekas * dalam tu dia geget * + kene marah ngan ibu dia + nenek dia = baru la tido....ishkk sabo je la aku nih....


jom scroll ke bawah.....


my family






tambahan ahli kuarge = mr asben , my lil princess





pic atas : sepupu2 rapat..

pic bawah kiri : emak n adik beradik perempuan

pic bawah kanan : ni pon sepupu gak



my lil princess wif mamam....ni muka mengantuk tido x cukup pastu mula la mengamukk



yang penting aku sekeluarga * tgk my lil princess happy je kan*


p/s: pas ni dah xde lagi dah cite pasal raya tgu tahun depan lak... ;p

sekian..jupe next n3




Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...