Jumaat, 8 Oktober 2010

Testing..testing...1..2...3!!!!

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIROHIM..


YEAAHHHHH..setelah lama ku memendam rasa setelah lama ku melihat akhirnya terlaksana jugak!!!!!!hehehe percubaan yang sangat menjadi setelah mengharungi pelbagai liku2...wahhhhhh dramatik seh!!!!! poyo je kan!!huh. ;p


haisyyyy...benda ni kn dah lama kan dok terperap asyik masuk kuar masuk kuar..hah aku x cakap pape ayokkkkk!!!dah sudah mula lah nak merepek yang bebukan....lau x digunakan mau ke tong sampah jugak * ni lau mr asben tau mau dia jadi hulk * hahaha peace sah2 ko dah kene marah mek jah oiiii ekekeke aku ler tuh!!!kan en dollah..eh tetiba lak kan????


hohoho..terlebih sudah aku ni...ekceli malam tadi aku buat sup daging..b4 dis aku mmg x penah masak sedemikian lau nak oder je la ngan mak aku..huhu malu je kan !!! *peace* bile nak buat hah mek ko!!!!time tu la terkulat2 muka ko nak buat macm mana...tapi bile dah soal selidik + aku masak pon main campak2 je...akhirnyerrrrrrrrrrr menjadik gakkkkkk...sukerrrrr


mcm bese la...lau di dapur tu aku berperang ngan princess aku ni..orang masak dia pon nak masak gak...tapi pe kan daya princess x moh ngan abah dia.....mr asben suke la tuhhhhh!!!!!!


hahhh nak tgk hasil dia.. jeng jeng jenggggg

:


:


:


:


:


:


:


:




*mr.google pinjam picture ye*


hehehe mcm bese nek mek pic mmg malas >>> boleh terima ker alasan tuh ;p



p/s :mr asben kate sedappppppp :)



sekian..jupe next n3



Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...