Rabu, 13 Oktober 2010

makan makan dan makan

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM...


Lokasi :home sweet home


Salam ke udara sume...hohoho sedia maklum raya sudah pon abes tapi still de lagi buat open house barangkali tu la masa yang betul2 free...tapi xpe makan free beb + dapat duit raya lagi walaupon abah dia je yang g makan free....haha


okey.. awal bulan ari tu aku de la buat makan2 sikit jemput mana yang rapat..tapi bile jemput time datang open house alamatnyer kene la jemput sume....hehe...


weiiii first time umah aku buat open house ni..miahahaha!!!! gedix sikit hokeyyy....tahun depan insyaallah de rezeki lebih aku buat la...seronokkkk tapi pastu patah pinggang kemas sensorang...huhu..


kite layan tgk pic ni mesti korang penah makan kan???????






menu : kacang pol + popiah + mee goreng





ni dia kacang pol..ni SIL yang tolong buat kan.aku??????hanya potong2 saje.. :P




yang ni lawan dia telur + cili hijau + daun sup + bawang goreng + roti = kacang pol





yang ni popiah home made hokeyyy aku sindirik juga buat...mee goreng!!!!wa cakap lu marvelous FIL aku buat...sedap weiii





air sarsi sendirik juga bikin + buah duku langsat *tgh musim skang buah tu*





tgh tgu tetamu..watchaaaaa



p/s:thanks a lot to FIL n SIL derang ni banyak membantu dalam masak memasak.. :)


sekian,jupe next n3



Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...